Մեր բակի, Բնությունը և իր տեսարանների հրաշք ստեղծագործությունները։

Ամեն առավոտյան արթնանալիս ես առաջին բանը,որը անում եմ պատուհանից դուրս նայելն է Արարատ սարին, արևին և մեր բակի հիասքանչ բնությանը։

Թե ինպես են ծառեր գեղեցիկ ծաղկել, արևը ինչ գեղեցիկ է շողշողում երկնքում, արագիլներին թե ինչպես են իրենց լայն թևերը բացելով թռչում մեր բակի վրայով և սկսում եմ արագ նկարահանել շուրջս գտնվող ամեն բան, և դա տևում է մինչ երեկո։Արևածագից մինչև մայրամուտները այնքան գեղեցիկ են, տարբերվող, որ չես կարող ուղղակի անտարբեր անցնել և չլուսանկարել, ես ցույց կտամ նաև մեր բակի վարդերին, և այն նկարները, վիդեոները, որը ես նկարել եմ։

Արևածագ

Արարատ սարը իր հիասքանչ տեսարանով

Հիասքանչ մայրամուտները

Մեր բակի ծաղկած ծառերը

Մեր Արագիլները

ԵՒ այսօրվա գեղեցիկ պատկերը

Մոռացա նաև մեր գեղեցիկը վարդերը

ԵՒ անձրևից հետո

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started